Magiczny pocisk – rzeźnia! :D

W USA to dopiero ludzie się angażują w roleplaying… Zazdroszczę wczucia i w ogóle! 😆

Dialog idzie mniej więcej w ten deseń:

Glina2: Cóż, twój przyjaciel mówi, że trafiłeś go strzałą…

Bohater Gry: Nie! Mój przyjaciel otworzył skrzynię zabezpieczoną pułapką, miała magiczny pocisk… Pułapka założona przez goblińskich saperów – to właśnie go trafiło.

G2: Pułapka którą byłeś ty!

BG: Nie! Próbował pokazać mi że może uniknąć strzały…

Glina1 (w okularach): Pozwól mi to wyjaśnić…

BG: … a ja chciałem mu udowodnić, że z dużego łuku, z bliskiej odległości, magicznym pociskiem, zaczarowanym w ten sposób – nie ma szans zrobić uniku.

G1: Więc wyrzuciłeś 18 jak to się stało?

BG: Wyrzuciłem 18, a jemu nie udał się rzut na obronę.

G1: Ahaaa…

BG: I strzała trafiła go tutaj pomiędzy…

G1: Aaa, bo tu jest tylko 3 punkty pancerza w tym miejscu…

(zaczynają się spierać)

G2: Poczekajcie, poczekajcie, Trevis… Zaraz ci zalutuję moją pałką za 10 punktów.

G1 i BG: (argumentują, że to nie za bardzo się da)

BG: Ja żyję w świecie zimnej stali, i lochów, i potężnych wrogów…

G2: O! Ja też żyję w świecie lochów! Loch, do którego cię zabiorę to więzienie Hrabstwa Colorino! Jak to ci się będzie podobał, co?!
G1: Tak, mieszka tam smok o imieniu Nick Łapacz, który nie dostał do jedzenia żadnego człowieka od tygodnia, więc…

BG: Ja… emm… Nie! Nie, nie, nie, nie, nie! Ponieważ…

G1: Jesteś pewien, że nie chcesz nam powiedzieć dlaczego zraniłeś strzałą tamtego gościa?

BG: Mam Buty Ucieczki! Mam Buty Ucieczki!

[BANG!]

BG: Ciężko się z wami policzę! Tak naprawdę jestem Bogiem Podboju…! [chlipie]


Zamów subskrypcję tego bloga – będziesz informowany o nowych postach e-mailem.

Odwiedź sklep z grami: www.rebel.pl

~ - autor: malleusbellum w dniu 21 kwietnia 2007.

Skomentuj

 
