Tworzenie map w Photoshopie

Akurat tak się składa, że bardzo lubię bawić się grafiką w photoshopie. Jeżli masz zacięcie do samodzielnej pracy w programach graficznych, to może zechcesz pokusić się o własnoręczne przygotowywanie oryginalnych map na sesyjki. Aby opanować tę sztukę, możesz zechcieć obejrzeć sobie serię filmów instruktażowych, pokazujących proces tworzenia map do gier fantasy.

Zobacz tutaj: http://revver.com/playlist/show/202801 albo na tubie:

 

Jeżeli chcesz, abym poświęcił temu tematowi więcej czasu (i na przykład przygotował tutorial opisujący tworzenie mapy w photoshopie – po polsku), to napisz w komentarzu wszystkie swoje pytania i uwagi.

Pozdrawiam!


Zamów subskrypcję tego bloga – będziesz informowany o nowych postach e-mailem.

Odwiedź sklep z grami: www.rebel.pl

~ - autor: malleusbellum w dniu 13 grudnia 2007.

komentarzy 10 to “Tworzenie map w Photoshopie”

  1. Było by bardzo miło gdybyś zamieścił poradnik robienia map, a jeszcze milej gdybyś napisał jak robić klymatyczne dokumenty ;]

  2. co do klimatycznych dokumentów: jest taka sprytna sztuczka na postarzenie papieru — należy pomalować go esencją herbaty, po tym po pierwsze papier jest jak pożółkły, stary papier, po drugie jest troszeczkę bardziej sztywny

  3. Dzięki za wartościowe komentarze.

  4. Ja wiem Azhagu jak robić normalne, ale mi takie w Photoshopie robione potrzebne ;]

  5. Co prawda nic o photoshopie czy innych, ale o mapach. 🙂

    Bardzo udane mapy Starego Świata:
    http://www.fys.ku.dk/~blicher/

  6. Racja, na prawdę bardzo dobre mapy. Dzięki wielkie!

  7. Miała bym prosbe mógł by mi ktoś zrobic mape gdybym wysłaa zeskanowaną reczną mape??prubowłam…ale ni umiem za nic w swiecie posłuzyć sie photoshopem….taka jak w linkach wyżej góry i lay moga byc takie same:) była bym baaardzo wdzieczna:)

  8. w końcu trafiłam na ciekawą stronę. Ja akurat potrzebuję stworzyć mapę do historii którą piszę…. mam narysowaną ręcznie ale photoshop to dużo lepsze rozwiązanie :)…. im więcej wskazówek tym lepiej 🙂

  9. Witam… tutaorila twojej produkcji strikte do map wfrp bylby bardzo fajny i pomocny dla mnie i wielu innych 🙂 Czekam… 😉

    Co do linku wyzej wyskakuje mi, ze nie mam uprawnien… i nie moge ściągnąć map… jeśli komuś się udało mógłbym prosić na maila albo archiwum z mapami albo link do nich na jakims innym serwerku?
    mail: bartekmv@gmail.com

    Pozdrawima wszystkich

  10. szkoda że po angielsku
    mam PS CS3 PL i jak jest inny język to jest trochę utrudnione zrozumienie tutoriala.

Skomentuj

 
